dilluns, 24 de gener del 2011

TORNADA A CASA

Be ja fa uns dies que vaig arribar a casa, y de moment la transició no ha estat tan difícil com m'esperava. De tant en tant m'enrecordo de coses que hem van passar a Los Angeles, i de les coses que feia cada dia (basicament entrenar als millors circuits del món). Una de les coses que enyoro més, després de motocross es clar, es posar el canal de televisió ESPN y veure football, baseball, NBA... Tothom hem deia que els esports americans eren lents, però a mi m'encanten!
La calor que ha fet els últims dies ha estat una gran ajuda, Però el fred que esta fent aquesta setmana es massa per mi!! Ja he agafat un constipat de la ostia.

Els primers dies estava sense moto i vaig aprofitar per anar a Masalcoreig (poble d'en Xavi Galindo) on la gent de Beni Moto van organitzar el Husaberg Day. Tenien una crono, una extrema i una "subida imposible". Va estar molt be, ja que en Xavi hem va deixar rodar amb les seves motos (vaig provar una 300 2t i no sabia com fer-la anar, segur que era el mes lent de la crono, ara la 450 es una passada, als qui us agrada l'enduro us la recomano molt, es una de les motos més fàcils de pilotar que he provat mai). Apart hem vaig trobar bastants amics de les carreres que feia molt de temps que no veia.







Com molts de vosaltres ja sabeu, el dia 8 de gener va començar el campionat Americà de supercross. Doncs be, aquella setmana tota la gent del moto club poela sx, ens vem trobar a casa en Pati Tarradas (Pato), i vem veure la carrera en un projector. Va estar molt wapo, i espero que ho repetim algun altre cop.



Ara si per fi ja tinc la moto! Ja l’he rodat un parell de dies i estic molt content dels canvis respecte a la Honda 2009. Ara per això, toca posar suspensions, desarrollos i altres petites coses a punt perquè la moto acabi de funcionar be del tot. Ja us aniré informant.


El mes dur de tot aquests dies, es trobar ajudes. Tot està molt malament, i apart el motocross no es un esport gaire atractiu pels patrocinadors, però be, ho continuaré intentant. Com sempre però, dono les gracies a la gent que continuarà ajudant me aquest any, com l'Andreu Codina (top fun), Galfer, Elf, Iris chains, Honda Hm, Tommaselli i Domino.

Per aquest any tinc pensat actualitzar el blog amb vídeos. Crec que es molt mes atractiu, i crec que es un format que s’ha d’esplotar a Espanya. A tots els altres països conti nuament pots veure vídeos de tots el pilots, i jo intentaré aprofitar que entreno amb gent de molt nivell per fer alguna cosa una mica seria, esper-ho posar-ho en marxa en breu.


5 comentaris:

  1. Tio seguía el blog cuando estabas en USA pero has cambiado a Catalán y no entiendo mucho de lo que escribes.
    Ánimo para la temporada 2011, gas desde Osuna!!

    ResponElimina
  2. por favor escribe en castellano.

    ResponElimina
  3. OK pense que despues de USA no seguiria nadie de fuera de Cataluña. Por eso volví al catalán. Os pido disculpas, la proxima vez actualizo en castellano.

    ResponElimina
  4. Te lo currarias mucho tio!!!
    Y ya si pudieras cambiar el menú sería mejor, pero eso más o menos se entiende!!

    ResponElimina
  5. Has perdido un lector, no sé catalán, adios.

    ResponElimina